grøn innovation i blå kasser

Bæredygtighedskampagne for lindab

Lindab blå emballage er kendt i byggebranchen som leverandør af byggeelementer af høj kvalitet. Men Lindabs produkter til byggeriet er også dokumenteret bæredygtige. Og det er vigtigt, at den primære målgruppe for kampagnen for de tre produktområder, PORTE, PROFIL og VENTILATION, ved det, da byggeriet er underlagt store krav til at anvende og indtænke bæredygtige produkter. Formålet var derfor at tydeliggøre, at Lindabs produkter er dokumenteret bæredygtige med EPD-certificering. Desuden ønskede vi at fortælle, at Lindab har et konstant fokus på at udvikle bæredygtige produkter, der bidrager til byggeriets grønne omstilling med verdensmålene som pejlemærke.   

Lindab arbejder med en bredt funderet tilgang til bæredygtighed, der adresserer de tre gængse bæredygtighedskategorier Miljø, Økonomi og Det Sociale. Ved klik fra SoMe posts eller bannerannoncer kan man læse meget mere om certificering, og om hvor og hvordan Lindab tapper ind i verdensmålene.

Adman udviklede koncept, annoncer og SoMe materiale, samt tekst og informative illustrationer til en omfattende fane om bæredygtighed på Lindabs hjemmeside.